maandag 13 september 2010

Onderwerp.............................................. het is:

Het nieuwe onderwerp is:

Leuke en grappige taal 'dingen'....

Namen

Zo heet er iemand:
Wil Helmus!!
En een kok van een Chinees restaurant heet :
Wan Kok!!
En deze:
Willie (en nou komt ie) Willie Wc Eend!!!
Wc Schimmel
Wc Kraan
Een visboer :
W. Graat

Je noemt je kind toch echt niet Vroeg? en al helemaal niet als je achternaam in de Wei is! Vroeg in de Wei!!

Ulke Rulke, hoe kom je er op
Uwe Mutz ook zoo iets!! Wat denken die ouders, als ze hun kind zo'n naam geven??

Tut Hola, te gek voor woorden!
Tom Vissekom
Tom Maten
Tom Aatje
Tim Timmer
Initialen: T.A en achternaam Bak!!!!!

K. Zino
K. Binet
Ken I.K Nie!!!

Jasper Jaspers
als u niet tegen vieze dingen kunt... lees deze naam niet!
Joep Spetterpoep!

Dat waren ze weer voor vandaag!!

Morgen nieuwen taal 'dingen'!!

Violanthe!

2 opmerkingen:

  1. hoi Julie,
    ik keek alke dag of je al wat geschreven had, gelukkig heb je je eigen blog weer ontdekt!
    Vroeg in de wei is toch een achternaam?
    oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het niet!

    En ja, ik dacht, ik kan Oma toch niet teleurstellen, en zo krijg ik nooit meer volgers!

    BeantwoordenVerwijderen