donderdag 15 juli 2010

Drenthe


Dinsdag 14-07-10

Vanochtend hevig mijn bed uitgerukt met de melding:
"We gaan naar Drenthe"
Ik: Wat , wanneer?
Mijn zus: Nu!!
Ik: Hoezo?
Mijn zus: Wandelen met de hond, en foto's maken.
Ik had minstens een vakantie of een Hotel verwacht...
Maar nee hoor, alleen wandelen en foto's maken.
Nou ja zeg, konden ze het dan niet één dag eerder zeggen?
Mijn fototoestel had nog maar 44 min. en 1 foto is ong 2 min. dus maar 22 foto's.
Snel opladen en héél langzaam aankleden en eten.

Toen we er eindelijk waren, begon de zon te schijnen.
En we waren er juist heengegaan omdat de zon niet scheen.
Ik heb wel 76 foto's gemaakt ( waarvan waarschijnlijk maar 20 goed scherp zijn... )
Het was toch nog een leuke dag.

Violanthe!

2 opmerkingen:

  1. ja, het is wat met die ouders van tegenwoordig!!
    (grapje)
    ik hoor ook liever ver van te voren wat de plannen zijn.

    oma

    BeantwoordenVerwijderen